Hejhoppjagärsämstpåattbloggamenjaggördeändåidag

Veckan har flugit iväg och nu sitter jag här och skriver igen :) Min vecka har gått åt till o plugga, rida, och lite annan skit. Jag har vart hemma i helgen också, men har inte uträttat något vettigt där på grund av min kroniska sjukdom ( förkylning som inte har gått över på 2 veckor :( ) .
Idag har jag vart i skolan där vi red. De gick inte så väldans bra, har fortfarande sjukt ont i ryggen sen jag flög av förra veckan!
Sen va jag och josse o red på terrängbanan. Adonis var helt knäpp och gick på som ett jäkla ånglok , man kan säga att jag inte har något att säga till om när han väl har fått fart!

Nu på kvällen har jag pluggat matte, prov imorn, och de ska jag fortsätta med, chao!



Hahaha, jag älskar min statistik och mina 2 kära läsare , ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

SAKNAR DIG (L)

2010-09-10 @ 00:44:55
URL: http://pingirlsplaybetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0