jagvetintevadjagskaskrivahär

Saker jag har lyckats med idag:

● Hitta inte mina regnkläder (ösregn ute)

● Tänkte rida dressyr i managen, men där spran det runt massa lösa hästar

● Galoppera på galoppbanan i dressyrsadel (funkar inte)

● Rider ut istället, det är cykeltävling och jag möter 200 cyklar. Min häst är rädd för cyklar.

● Får rida en galen och rädd häst på en lerig åker

● Kommer hem, är pissblöt och upptäcker

● ATT MIN TELEFON HAR BLIVIT FUKTSKADAAAAAAD! Den är död :(

● + att jag råkade krympa min tävlingsskjorta i tvätten. Och få en hel hink vatten i min sko.

Nu sitter jag på centralstationen i halmstad. Gissa arför, JO FÖR JAG MISSADE MITT TÅG OCH NÄSTA GÅR OM 2 TIMMAR. Tack för att det finns laptops och trådlöst internet! Jag funderar på om jag vågar åka tåg. Det kommer säkert spåra ur.. Nej , jag har nog inget val, jag vill hem :)




Kommentarer
Postat av: Maddde

Haha Evve de är bara sånt som kan hända dig på en o samma dag x) <3

2010-05-09 @ 19:59:52
URL: http://maddeww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0