De tre S:en; sol, snö och snowboard.

Vädret här i stöten är helt underbart! Solen skiner och det är vindstilla. Jag tror till och med att jag har fått lite färg om man tittar efter ordentligt!
Efter lunch tyckte jag och Sofia att det var dags för mig att ta självmord, så jag hyrde en snowboard. Snowboarden är verkligen en misslyckad uppfinning, Benen sitter ju ihop!? :O

Förutom att jag gjorde några stora vurpor, att min binning gick sönder så jag fick gå ner för backen och byta, så gick det ganska bra faktiskt. Jag kan ju gå fortfarande! 

Imorgon åker vi härifrån.
jag vill inte hem jag vill inte hem jag vill inte hem jag vill inte hem jag vill inte hem jag vill inte hem jag vill inte hem jag vill inte hem jag vill inte hem. så, nu vet ni!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOGGA DÅÅÅ!!!!

2010-03-10 @ 20:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0