Snabba Cash

Hejhej,

Jag är nyss hemkommen från kungälvs enda biograf. Jag och pappa har varit och tittat på filmen snabba cash
och shiiet , den filmen blev man nervös av!  Jag satt på nålar hela filmen. Jag brukar inte gilla den typen av filmer men denna var riktigt bra! Och jag vet att jag aldrig ska börja köra svarttaxi, det kan lade till både det ena och det andra! Huuh! Haha.


Snabba Cash, Johan (Joel Kinnaman) är allt litee het, visst är han ? haha

I helgen har jag inte uträttat mycket, bara Ikea i lördags, där jag köpte lite saker till mitt rum på plönninge, igår blev de film-mys-kväll med Yohanna, Jocke och Jonas. Vi tittade på Harry Potter, och den e faktisk bra :9 haha. Trevligttrevligt! ♥


Nuuu ska jag sova, Ska upp tidigt imån för att slava på ridskolan , yeey.

Natti :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0