19 februari 2010. punkt.

Hejhej bloggen !
Jag sitter och degar uppe på hushåll med Veronica och Corinne. Nu på morgonon har i kört traktor och våra softa lärare har gett oss ledigt resten av dan, :)

Traktorkörningen gick greejjt, jag gillar att sladda i snö och bränna kopplingen , jag gör det med flit. Sådeså!


Bilden är uppochner, min data känner inte för o vända den -.- Men köra över christian iallafall!


De var et tag sen jag blogga sist och sen dess har det hänt en del. I torsdags var jag och Wonken på rejmes i Halmstad och lyssnade på Johan Nilvé, som förövrigt var riktigt bra! Plus att han är en, eeh, typ ingift släkting till mig :)
Söndagen blev knäpp. Den började mysigt med gulliga medellanden och tacos uppe på hushåll, sedan urartade det och BRYT! Nu var det inget mer för icke inblandades öron. Haha!

Klart slut, Varulvstjut. Jag gillar Bert ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0