En riktigt smart björn!

Hej bloggeloggen!

Imorgon är det julafton och jag håller på att slå in paket och rimma. Listig som man är hittade jag en sida med färdiga julklappsrim, och när jag klickade runt på hemsidan hittade jag en massa fina Nalle Puh ordspråk! Han var inte så dum den där björnen iallafall ;)

٥ "Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat."

٥ "För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. "

٥ "Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det"

Och så den bästa:

"När du tittar på dina båda tassar, behöver du bara bestämma dig för vilken som är den högra, sedan kan du vara säker på att den andra är den vänstra"

Hahaha :D



Jag saknar mina tjejer! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0