Vardag... heter det everyday på engelska?

Det är kallt idag... jag börjar äntligen få upp värmen efter min och Emmas ridtur. Men det krävdes en dusch, två jättekoppar te och massa (!) varma kläder. Det är ju inte så att man längtar efter sommaren.. Som dessutom känns väldigt nära nu! Underbart!

Igår träffade jag världens bästa klass. Vi bakade tårta till Emma som har fyllt 18 (GRATTIS TILL HENNE!!), slogs om dom sista bitarna och pratade en massa om våra upplevelser de senaste veckorna. Tack tjejer för att ni är underbara! Jag är så glad att jag började på plönninge och att jag hamnade i just 9b..
9B = The grejjtest!

Annars har det inte hänt mycket idag.. Hästen har fått en ny sko, så nu blir det hårdträning för tävlingen nästa vecka :)
ooh detta va ett väldigt intressant inlägg, i know, men skit samma :D




Vi är snyggast, sådeså...


GE MIG, NU TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0