Sovmorgon!

Godmorgon!

Sovmorgon är verkligen inte fel, vaknade halv nio och har ätit en lååång frukost.
Väldigt skönt, eftersom att gårkvällen (kan man säga så?) tillbringades i en husvagn, mitt ute i skogen tillsammans med en massa plönningefolk. Tror vi räknade att det var 32 pers i den + några till utanför. Inte illa alltså!
Kan väl  inte säga att det var roligaste kvällen i mitt liv, ganska segt faktiskt. Det gick inte att göra så mycket när man satt på varandra i den överfulla husvagnen :P
Men det var kul att träffa allt folk igen efter praktiken!

Nu ska jag till skolan och ikväll blir det Zumba, första gången jag testar de. Haha, kommer säkert gå skitbra med min smidighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0