Nästan hjärtattack där ja!

Shit!
Emma ringde nyss och sa att hästarna hade rymt från hagen, staketet var nere och hon kunde inte se dom. Fatta min panik! Jag såg bara framför mig hur hästarna hade sprungit ut på vägen och blivit överkörda eller att vi skulle få ringa polisen och leta efter dom hela natten.

Jag har nog aldrig fått på mig ytterkläder och fått ut moppen så snabbt, men precis när jag skulle köra till stallet ringde hon igen och sa att dom var i hagen. Fy vilka assholes till hästar vi har! skrämma ihjäl mig på det sättet, inte okej.. Haha... Nu sitter jag i köket och lugnar nerverna med en kopp kaffe.

Det blir ingen Zumba ikväll, det hade tydligen vart inbrott på skolan och nån hade snott datorer och saker som vi behövde, idiot...
I Stället ska jag och Philippa träna Yoga, så himla skönt är det :)



Dumma idiothäst... som jag tycker så himla mycket om ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0