Soffpotatis

Sitter i soffan och har precis ätit hemmalagad grönsaks-chili con carne.. Shit va grym jag är!

Idag har vi bara haft en lektion, och bra som vi är skulle vi april-skämta läraren. Efter en massa sms och ringningar för att irritera Magnus (Som är genomsnäll och inte blir irriterad av nått) Slutade det med att hela klassen hoppade ut genom fönstret och rymde. Haha, fan vad mogna vi är, men det var kul en stund i alla fall! :D

Fick förresten min nya telefon häromdan, en x10 mini, men det första den gjorde var att haka upp sig och starta om sig hela tiden. Skittelefon. Så den får åka tillbaka till affären så fort som möjligt. Funderar på att köpa en Motorola Defy i stället. Det är en android mobil som tydligen ska vara vatten- stöt- och dammtålig. Låter som att det passar mig perfekt, eftersom att jag är mobil-massmördare ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0