Ta bort hösten från året, tack!

Har inte bloggat på ett tag, jag har verkligen inte haft något att skriva. Inspirationen och energin har verkligen varit på noll sista tiden. Jag tror jag har börjat komma in i min årligt höstdeppression, inte okej! Mörker och höststormar är verkligen inte min grej. Men idag kom energin tillbaka när jag tänker på att jag faktiskt åker iväg från regnet imorgon bitti. Jag ska nämligen till Playa del Carmen i Mexico, Underbart!!

Ikväll ska jag packa bikinin och njuta av de sista timmarna i ösregnet. Okej, jag ska försöka ta mig ut och rida min häst i hällregnet , men de är sista gången på hela två veckor!
Wonderfuuuul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0