Hemma bra, men hemma bäst!

Det var längesen jag skrev nu, så jag tycker att det är dags för ännu ett ointressant inlägg om mitt liv . :D

Förra veckan kan bara beskrivas med ett ord, Galen! Jag hann med Ljupa dal en kväll, Party på hansa (Det var sjuukt, !), och mycket mer som jag inte kommer ihåg säkert.
Valborgsfirande blev det inte så mycket för mig. Jag orkade helt enkelt inte ta mig ut i regnet. I stället blev det till att sitta på ett mysigt fik och titta på Cortégen med världens bästa mamma ♥

Jag har ju som sagt vart hemma i helgen och i lördags var jag påp marstrand, Det var allmänt segt och kallt men det är alltid mysigt att träffa allt folk hemma!

Nu är jag tillbaka på Plönninge, och det känns hela tiden mer och mer som att komma hem när man kommer hit, det är ganska läskigt :S Nu ska jag och Ida snart ner till Jossan och knarka hem till midgård och käka kexchoklad. Pyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0