Härliga vår!

Hejhopp bloggen!
Nu var det fööör länge sen jag bloggade igen, men whatever, jag har haft annat för mig!

Våren har börjat komma nu och det känns jättebra! Jag började bli riktigt trött på vintern och snön, jag har till och med nästan börjat sakna geggan och blåsiga plönningedagar.

Igår var jag och såg på Alice i underlandet med Alex och Emma x 2. Jag kan verkligen rekomendera att ni tittar på den filmen. Det var en riktig "feel-good" film som man blev glad av att se. Vi såg den i 3d och det var tufft, allra snyggast var vi nog i våra heta 3D-glasögon, schteeeek!





Från en mysig vårpromenad med marie, utanför vårat fönster!


Och ja, det är en låång historia om hur skeden hamnade i snön. Den har i alla fall tinat fram nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0