Tjingelingpling januari!

Jag vill börja med att säga Gott Nytt 2010! För dehär är mitt första inlägg detta året. Julen har vart mysig, och det har varit kuuul  och träffa alla mina kompisar här hemma i Kungälv!  Jag har saknat alla något grymt!

Nyåret firades hemma hos Bästa Paulina i harestad, och det var galet! Och, What happens in Bunnytown, Stays in Bunnytown, inga detaljer här på bloggen alltså ;)
Jag gjorde inga nyårslöften men jag tror att 2010 kommer bli ett kanonår! Jag hoppas på en weekendresa till fjällen med mina Plönningetjejer nu i vinter, i sommar blir det segling på skutan Gratitude med Alexandra och Johanna och jag hoppas, hoppas, hoppaas på en långresa till Thailand eller USA i höst! ♥

Idag har jag gjort ett besök hos frissan, och jag är faktisk riktigt nöjd, bilder kommer :) Sen var jag i stallet och min häst blir galen av kylan. Han gick på som ett ånglok i 75 minuter. *Suck*
Nu på kvällen har jag vart och åkt snö-madrass i fontin med Paula och Erik. Mogna klubben , ja vet. Men kul hade vi!


snöööö...



Men jag längtar något grymt efter värme!

Nuu börjar det ett läskigt program om olyckor i sporter, så nu får jag sluta skkriva.

Loove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0