Hästjobb .




Jag är trött. Min praktik på en ridskola i Kungälv började idag. Först jobbade jag i stallet från klockan 8 till klockan 4. Det blev mest till o moka och göra iordning några hästar till lektionerna. Sedan åkte jag hem en sväng, åt, och sedan flängde jag vidare till min egna lilla pålle, som förövrigt var superfin idag :)



Igår var jag på en restaurang / café / bar som heter haven 23. Restaurangen ligger på översta våningen i Gothia tower och har stora fönster så man ser ut över hela, vackra Göteborg, ♥ Anledningen till att jag var där var att min mormor fyllde , eeeh, trettiosju år , haha ;) Grattis mormor!
Ett stoooort + för Heaven 23 är deras goda räkmackor, rekommenderas! :D



Jag måååste fota mera, typ kul att skriva om en grej och lägga upp en
bild som har med något helt annat att göra -.- Haha


Men nu ska jag sova , natti ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0