Inception

Hejhopp!
Min dag har vart allmänt slapp. Jag och Philippa vaknade klockan 11 imorse, efter drygt 11 timmars sömn, skönt! Men jag tror jag behövde det eftersom jag inte har varit riktigt kry den senaste veckan. Min röst låter ungefär som om jag har varit storrökare i typ 43 år. + att jag har dragit på mig en ögoninflammaton, så jag kan varken ha linser eller mascara. Inte okej!

I alla fall, åkte jag till min fina bäbishäst och tog en tur i skogen med felicia. Adonis var superfin, förutom att han skalade av mig mot ett äppleträd oh jag gjorde århundradets fulaste avramling, men det är en annan historia ;)

Nu på eftermiddagen har jag och Philippisen vart inne i Halmstad, käkat pizza och kollat på Inception. Det var en riktigt sevärd film! Det är inte många filmer som lyckas hålla tittarna på spänn i 2,5 timmar i sträck. Dessutom är det en sådan film som verkligen sätter igång huvudet och får en att tänka. Jag kommer grubbla på den i flera dagar, så om jag verkar borta så vet ni varför!
Evelina ♥ Leonardo Di Caprio

Nu ska jag ta och nanna, vi hörs!




Kommentarer
Postat av: veronica

evelina norlin, var det inte du som skulle börja blogga igen? :oo

2010-09-01 @ 11:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0