Engelskalektion!

Hej alla mina läsare! (för jag hade faktisk åtta stycken igår) haha. Jag sitter på lektion och försöker lära mig alla hästens ben på engelska. Det går väl sådär eftersom jag inte ens kan dom på svenska. Visste ni att bogblad heter Sca Pulla! De är bra att veta!

Det sista har det typ inte hänt något speciellt. Igår var det hoppträning som gick ganska bra, sen gick vi no-lifers upp till ljupadal i skogen, men det var tråkigt så jag och Veronica gick hem och bakade kladdkaka och tjockade oss i stället :)
Haha, våran engelskalärare är överdrivet seriös, vi har Engelska och hon har fikarast. Detta gillas skarpt!

Mary:"Pluggar du glosor?" "aah!" Så gör man inte det! ;PppPppPPPpPp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0