Var är festen? Här är festen! (inte)

Tjudeluuu! Helgen har vart galen, dagen har vart galen, Livet är GALET! Och jag är astaggad...

Idag har jag vart väldigt duktig, både kjonditionsträning och hoppträning på en dag är inte illa!
I alla fall har helgen vart spännande, både för mig och Marie, som har haft *piiiiip* här över helgen.. hihi, detta gillas!

Imorse ringde jag till röntgenavdelningen i Halmstad när jag skulle ringa till veterinären, pinsamt :O intresseklubben antecknar, jag vet :D
neeej, jag är peeepppeeeppp! HAHAHAHAHA! Okej, jag ska sluta skriva. PÖÖÖZZIZZAR! hehe, fjårtiis!


(här skulle jag ha laddat upp en bild, men blogg.se ville inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0